Варг Вікернес

12.11.2013 22:12

Сьогодні мене вважають всього лише злочинцем, тому я не можу сподіватися, що улюбленці цієї гнилої системи скажуть людям правду про мене, і звичайно ж я не єдиний, що піддається цій брехливій пропаганді. Кожен, хто протестує проти сучасного світу і цієї хворої системи, відчуває в тій чи іншій мірі те ж саме, що і я. Вони демонізуються, ігноруються, піддаються наклепу і т. д. Навіть звичайний підліток відчуває це в певному співтоваристві, якщо він або вона вважається антигромадською особистістю або політично некоректною (або навіть якщо буде носити певний одяг). Кожен, хто протестує проти сучасного світу, повинен бути готовий зіткнутися з наслідками, але це не означає, що ми повинні дозволити їм поширювати брехню, ігноруючи або осуджуючи нас. Ми завжди повинні давати відсіч, ніколи не здаватися, незважаючи ні на що.